top of page
Blog: Blog2
Search
  • Writer's pictureXristoula

The Beauty Of Breathing

-Καφεδάκι;Να κεράσω..;

-Θα πάρει ώρα;

-Όχι, μια κουβέντα θα κάνουμε μόνο.

-Δεν έχω πολύ χρόνο, δουλεύω.

-Ζάχαρη;

-Βάλε μια κουταλιά, βαρύς να είναι μόνο.

-Τι κάνεις το βράδυ;

-Δουλεύω ρε σου λέω.

-Θες κάτι να φας;

-Όχι ευχαριστώ, κάνε μόνο γρήγορα σου λέω, δεν έχω χρόνο.

-Τι έγινε ρε με το Μαράκι;

-Έχω να την δω ένα μήνα.

-Με την Ελένη;

-Με παίρνει κάτι τηλέφωνα, αλλά δεν το σηκώνω

-Με την Καιτούλα;

-Ρε συ για τις γκόμενες μου θα μιλάμε τώρα;

-Δεν έχεις όρεξη σήμερα μου φαίνεται.

-Σώωωωπα.

-Ωραία, άντε δίνε του, δεν έχω να πω κάτι.

-Έχεις όρεξη, μου φαίνεται.

-Πάντα.

-Να σου πω τι έγινε; Δε σου δίνει σημασία ο φούρναρης;

-Ρε άντε φύγε από εδώ, γελοίε!

-Να σου πω θα τσακωθούμε τώρα; Τι θα γίνει;

-Με φώναξε κανείς;

-Τι να σου πω ρε; Τι να σου πω; Μόνο για φασαρίες είσαι.

-Έλα σε παρακαλώ, δίνε του.

-Δεν με διώχνεις εσύ, εγώ φεύγω!

-Χέστηκα.

-Μη με παρακαλάς μετά με τηλέφωνα.

-Θα το κάνω για να με γράψεις και να συνεχίσω την ζωούλα μου μετά.

-Και που θα βρεις καλύτερα μωρή;

-Τσακώνομαι καλύτερα με τον φούρναρη.

-Α ναι;

-Ναι ρε, σπάσε λέμε.

-Είσαι άρρωστη, το ξέρεις;

-Ακόμα να με καταλάβεις;

-Έφυγα, μη με πάρεις, δε θα το σηκώσω.

-Χέστηκα.

-Φέρε και τον δίσκο μου, δεν θα στον χαρίσω.

-Πάρτον, έτσι και αλλιώς πάντα άγουστος ήσουν.

-Αυτός είμαι και δεν είμαι για τα μούτρα σου.

-Χαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

-Τι γελάς ρε;

-Σε λατρεύω.

24 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page