top of page
Blog: Blog2
Search
  • Writer's pictureXristoula

Paradisin’

Θα έγραφα, ξανά, για την καραντίνα αλλά πάει, πάλιωσε.Βαρέθηκα, δεν το’χω. Δεν έχω τίποτα.Όχι σου λέω, δεν εχω τίποτα.Είμαι μια χαρά. Δάσος, νερό, ζωές να μεγαλώσεις, πράγματα να συντηρήσεις. Μια χαρά σου λεω είμαι. Δεν έχω τίποτα.Το πάω το περπάτημά μου, μια χαρά, ήλιος, τρέξιμο, να γυρίσεις, να κάνεις ένα μπάνιο να κοιμηθείς. Μια χαρά σου λέω είμαι. Δε με νοιάζει τίποτα. Τι να νιώσω ρε; Μασάω εγώ από τίποτα; Βγάζω και καμιά φωτογραφία για το instagram. Καλά, και από stories άλλο τίποτα. Μιλάμε η ζωή που δεν έζησα. Εγώ μια χαρά είμαι ρε, ολοι γκρινιάζουν, δεν παλεύουν. Σιγά ρε μαλάκες, που θα βρείτε καλύτερη ζωή; Ρε σου λέω όλα είναι μια χαρά. Από μουσική αλλο τίποτα. Τα AirPods σκουλαρίκια ρε. Και μου πάνε, απίστευτα, άστο. Τι να χω ρε μαλάκα; Εγώ ρε; Εγώ μια χαρά είμαι. Πάγος, κλασσικα.Ναι ρε καριόλη ήπια, τι θες;

Στο μεταξύ τέλεια, τα ψώνια όλα στα πόδια μου, γιατί να πάω και σούπερ μαρκετ, παραγγέλνω. Και να σου πω και κάτι; Και ρούχα έχω παραγγείλει. Γιατί όχι; Την ζούμε τη ζωή μας ρε μαλάκα. Σιγά μη κάτσω να σκάσω. Η Χριστούλα ρε; Η Χριστούλα δε μασάει, δε νιωθει ρε.Παράδεισος.

Σπιταρόνα πάνω στη θάλασσα, καφεδάρα το πρωί, χλωρίνες, μαγειρέματα.Άρχοντες ρε. Σιγά ρε συ που δεν παλεύεις άλλο. Και τι έγινε; Όχι ρε μια χαρά είμαι σου λέω.

Κάτσε, κάτσε ρε μαλάκα, δεν παλεύεις να είσαι μέσα; Ε πες το ρε, πες το μου αυτο τώρα εμένα που η ζωή μου ειναι τόσο γαμιστερή στο παλάτι μου. Θα σε ακούσω σου λέω, έλα πες.Τι; Τι ειπες ρε; Δεν μπορείς άλλο αυτό το βασανιστήριο; Πως να στο πω τώρα αυτό ρε; Πως να στο πω αυτό τώρα να το καταλάβεις; Θες ενα ουίσκι; Μου το φέραν μόλις με τα ψώνια.

Έλα πιες ρε, πιες να δεις τι ωραία πράγματα απολαμβάνω καθημερινά.Θες τη ζωή μου ρε; Έλα να την ζήσεις ρε, κάτσε εδώ όσο θες να δεις τι παράδεισο ζούμε εδώ μέσα ρε.Μια χαρα είμαι ρε σου λεω, δεν έχω τίποτα.Να σου βάλω και λίγο Sawayama να ευχαριστηθείς το ποτό σου. Έλα σου λέω ρε, δεν έχω τίποτα. Είμαι μια χαρά.

35 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page